Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10316/45225
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorFiolhais, Carlos-
dc.date.accessioned2017-12-18T12:53:32Z-
dc.date.available2017-12-18T12:53:32Z-
dc.date.issued2014-07-
dc.identifier.citationFIOLHAIS, Carlos – O que há de novo no ensino da física e da química. Revista de Ciência Elementar. Porto : Casa das Ciências/ ICETA, Faculdade de Ciências Universidade do Porto. ISSN 2183-9697. Vol. 2, n.º 3 (Jul./Set. 2014), p. 48-50.-
dc.identifier.issn2183-9697-
dc.identifier.issn2183-1270-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10316/45225-
dc.language.isopor-
dc.publisherCasa das Ciências/ ICETA, Faculdade de Ciências Universidade do Porto-
dc.rightsopenAccess-
dc.subjectEnsino secundário-
dc.subjectFísica-
dc.subjectQuímica-
dc.titleO que há de novo no ensino da física e da química-
dc.typearticle-
degois.publication.firstPage48-
degois.publication.lastPage50-
degois.publication.issue3-
degois.publication.locationPorto-
degois.publication.titleRevista de Ciência Elementar-
dc.relation.publisherversionhttp://rce.casadasciencias.org/rceapp/pdfr/2/3/-
dc.peerreviewedyes-
dc.identifier.doi10.24927/rce2014.062-
degois.publication.volume2-
uc.controloAutoridadeSim-
item.fulltextCom Texto completo-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1pt-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypearticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
crisitem.author.researchunitCFisUC – Center for Physics of the University of Coimbra-
crisitem.author.orcid0000-0002-1527-0738-
Appears in Collections:FCTUC Física - Artigos em Revistas Nacionais
Files in This Item:
File Description SizeFormat
o que há de novo no ensino da física e da química.pdf192.95 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s) 50

583
checked on Sep 24, 2024

Download(s) 50

790
checked on Sep 24, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.