Utilize este identificador para referenciar este registo:
https://hdl.handle.net/10316/108932
Título: | Be KINDER: unravelling paths to address gender stereotypes in education and early childhood | Autor: | Moura, Tatiana Alaylı, Ayça Ferreira, Patrícia Mascarenhas, Marta Gergorić, Maja Ionescu, Mihaela Longo, Valentina |
Data: | Jun-2023 | Editora: | Centre for Social Studies, University of Coimbra | Projeto: | 101005800 GA 101005800 |
Local de edição ou do evento: | Coimbra | Resumo: | This book brings together some of the KINDER project’s key contributions to the construction of a transformative and gender-sensitive education. It offers a set of common learning experiences developed by the KINDER international partners, which must be shared as a starting point for policies and programmes aiming at integrating gender issues at an early age at national and European level. | URI: | https://hdl.handle.net/10316/108932 | ISBN: | 978-989-8847-58-4 | Direitos: | openAccess |
Aparece nas coleções: | I&D CES - Livros e Capítulos de Livros |
Ficheiros deste registo:
Ficheiro | Descrição | Tamanho | Formato | |
---|---|---|---|---|
Be KINDER_unravelling paths to address gender.pdf | 1.41 MB | Adobe PDF | Ver/Abrir |
Visualizações de página
149
Visto em 5/nov/2024
Downloads
138
Visto em 5/nov/2024
Google ScholarTM
Verificar
Altmetric
Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.