Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10316/105418
Title: Estudos sobre a aquisição/aprendizagem do género nominal por aprendentes de português língua não materna: valências pedagógicas
Other Titles: Studies on the Acquisition / Learning of Nominal Gender by Non-native Learners of Portuguese: Pedagogical Relevance
Authors: Martins, Cristina 
Keywords: género nominal; português língua não materna; português língua estrangeira; desenvolvimento interlinguístico; desenho instrutivo; nominal gender; Portuguese as a non-native language; Portuguese as a foreign language; interlanguage development; instructional design
Issue Date: 2020
Publisher: Universitat de Valencia, Faculty of Philology, Translation and Communication
metadata.degois.publication.title: Quaderns de Filologia: Estudis Linguistics
metadata.degois.publication.volume: 25
URI: https://hdl.handle.net/10316/105418
ISSN: 2444-1449
1135-416X
DOI: 10.7203/qf.0.19078
Rights: openAccess
Appears in Collections:I&D CELGA - Artigos em Revistas Internacionais

Show full item record

Page view(s)

116
checked on Nov 6, 2024

Download(s)

146
checked on Nov 6, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric

Altmetric


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons