Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10316/105418
Title: Estudos sobre a aquisição/aprendizagem do género nominal por aprendentes de português língua não materna: valências pedagógicas
Other Titles: Studies on the Acquisition / Learning of Nominal Gender by Non-native Learners of Portuguese: Pedagogical Relevance
Authors: Martins, Cristina 
Keywords: género nominal; português língua não materna; português língua estrangeira; desenvolvimento interlinguístico; desenho instrutivo; nominal gender; Portuguese as a non-native language; Portuguese as a foreign language; interlanguage development; instructional design
Issue Date: 2020
Publisher: Universitat de Valencia, Faculty of Philology, Translation and Communication
metadata.degois.publication.title: Quaderns de Filologia: Estudis Linguistics
metadata.degois.publication.volume: 25
URI: https://hdl.handle.net/10316/105418
ISSN: 2444-1449
1135-416X
DOI: 10.7203/qf.0.19078
Rights: openAccess
Appears in Collections:I&D CELGA - Artigos em Revistas Internacionais

Show full item record

Google ScholarTM

Check

Altmetric

Altmetric


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons