Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10316/105418
Title: | Estudos sobre a aquisição/aprendizagem do género nominal por aprendentes de português língua não materna: valências pedagógicas | Other Titles: | Studies on the Acquisition / Learning of Nominal Gender by Non-native Learners of Portuguese: Pedagogical Relevance | Authors: | Martins, Cristina | Keywords: | género nominal; português língua não materna; português língua estrangeira; desenvolvimento interlinguístico; desenho instrutivo; nominal gender; Portuguese as a non-native language; Portuguese as a foreign language; interlanguage development; instructional design | Issue Date: | 2020 | Publisher: | Universitat de Valencia, Faculty of Philology, Translation and Communication | metadata.degois.publication.title: | Quaderns de Filologia: Estudis Linguistics | metadata.degois.publication.volume: | 25 | URI: | https://hdl.handle.net/10316/105418 | ISSN: | 2444-1449 1135-416X |
DOI: | 10.7203/qf.0.19078 | Rights: | openAccess |
Appears in Collections: | I&D CELGA - Artigos em Revistas Internacionais |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Studies-on-the-acquisition--learning-of-nominal-gender-by-nonnative-learners-of-Portuguese-Pedagogical-relevanceQuaderns-de-Filologia-Estudis-Linguistics.pdf | 656.74 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License