Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10316/90484
Title: Aplicações para dispositivos móveis e estratégias inovadoras na educação
Authors: Carvalho, Ana Amélia A. 
Keywords: apps; mobile learning; gamificação; Escape room; Stop Motion; Storyjumper; EdPuzzle; Tempoly; Mindfulness; Robótica; Aprendizagem Baseada em Projetos; Jogos de tabuleiro modernos
Issue Date: 2020
Publisher: Direção-Geral de Educação
metadata.degois.publication.location: Lisboa
URI: https://hdl.handle.net/10316/90484
ISBN: 978-972-742-448-1
Rights: openAccess
Appears in Collections:FPCEUC - Livros e Capítulos de Livros

Files in This Item:
File Description SizeFormat
App_para_dispositivos_Moveis.pdf11.98 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s) 1

5,373
checked on Nov 6, 2024

Download(s) 5

6,094
checked on Nov 6, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.